QUÈ FEM A LA CLASSE DE P5? KIDS 1.3
Aquest serà l’últim curs amb la nostra mascota Cookie, que s’ha anat fent gran amb nosaltres (fins i tot celebrem el seu aniversari!). Tot i realitzar algunes fitxes que ens ajuden a treballar el vocabulari, seguim donant prioritat a les activitats que permeten als nens i nenes l’aprenentatge de la llengua oral: jocs, cançons, contes…
Ampliem el vocabulari que ja han treballat en cursos anteriors però també afegim vocabulari més complex com poden ser verbs i adjectius. Tot i que la comprensió segueix sent l’objectiu principal, cada vegada som més “exigents” en quant a la utilització de l’anglès, però el cert és el que el fet d’haver estat exposats a la llengua oral des de ben petits els hi facilita molt la tasca.
En un principi no posem l’atenció en l’anglès escrit però si que ens adaptem als interessos i necessitats dels alumnes i pot ser que a mida que avança el curs vagin sentint curiositat per la lectura i l’escriptura i aleshores posem al seu abast aquesta possibilitat.
QUÈ FEM A LA CLASSE DE 1R? KIDS 2
En aquesta classe ja no ens acompanya cap mascota però seguim treballant algunes rutines com observar el temps que fa o explicar com ens sentim, i n’afegim de noves que tenen a veure amb els mesos de l’any, les estacions, els números o les lletres.
Amb 6/7 anys el joc segueix essent la principal forma d’aprenentatge dels nens i nenes, per això seguim apostant per ell així com per les cançons i alguns contes.
Tot i que la comprensió i expressió oral segueixen sent prioritàries, en aquesta classe ja comencem a introduir l’anglès escrit, sempre tenint en compte les característiques i necessitats del grup i bàsicament en relació al vocabulari, que evidentment és més ric que en cursos anteriors. A nivell oral, procurem que els alumnes puguin entendre frases més o menys senzilles, instruccions, preguntes… i també treballem per a que siguin ells els que les pronunciïn.